wtorek, 12 maja 2020

PiS definiuje antykatolicyzm - tupolewizm









tajne PiS-narady



Czy mo偶na si臋gna膰 g艂臋biej w analizie polskiej rzeczywisto艣ci 2020?

呕ycie jeszcze p艂ynie we mnie, przeze mnie. Nikt nie 偶yje sam z siebie. Nikt nie umiera dla siebie. Jestem moj膮 osobow膮 Drog膮-prawd膮-呕yciem. Jeszcze jestem. Poza dialogiem ze 艣wiatem, kt贸ry mnie wyplu艂. Owszem jeszcze swoje m贸wi臋, pisz臋 , publikuj臋.

***

czego ja chc臋

          /prezydent rapuje ja-nie/

za chwil臋 napisz臋 wiersz
albo notatk臋 wersowan膮
kt贸rej nie zanalizuje nikt
jak Bralczyk rap prezydenta

zapisz臋 prosto jak drut
albo z jakiego艣 swojego mostu
to co my艣l臋
rozum obna偶臋 w kulturze

obna偶anie to grzechem nie jest
to obna偶anie jest objawianiem
tego co jest
we mnie drog膮-prawd膮-偶yciem

chc臋 by rozum by艂 bezwstydny
by nie ba艂 si臋 objawi膰
rozumu cz艂owieka we mnie w nas
w granicach i 艣wietle kultury

nikt poza wyj艣膰 nie mo偶e
tworzy艂by abrakadabr臋
albo by艂 przedmiotem ekranuj膮cym
abstrakcyjnej ponad nami si艂y

m贸j rozum szuka rozumienia
kt贸remu potrzebna jest logika
wyra偶a si臋 na miar臋 poznania
tego co ludzko艣膰 tworzy jako kultur臋

kiedy pisz臋 od lat pi臋ciu
偶e obecna w艂adza jest deprywacyjna
pozbawia nie tylko godno艣ci ludzkiej
gwa艂ci rozum i kultur臋 cz艂owieka

jest najbardziej antykatolicka
ze wszystkiego co dot膮d pozna艂em
anty centesimus annus i KNS
anty prawdzie wiary i rozumu

(wt. 12 maja 2020, g. 13.04) TU- Niezjednoczeni...PL













Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz