poniedzia艂ek, 16 grudnia 2019

Kr贸l (PiS-KEP ustr贸j) jest nagi... i misja monotematycznego J贸zefa K.


(Za)dano mi misj臋... wi臋c jeszcze 偶yj臋 i dzia艂am s艂owem.
G艂osi膰 prawd臋. Ratowa膰. Po to zosta艂em powo艂any!
By 艣wiat dzieci nie by艂 przeciwko 艣wiatom ojc贸w?!
Co mo偶e komu zrobi膰 艣mieszno艣膰...
gdy nas g艂upota zabija.

***

PIS Z KEP JEST NAGI

   /prof.prof. Safjanowi Strzemboszowi Bia艂ynickiemu/

b臋d膮 ich nosi膰 w lektykach
p贸藕nego prezesa jak p贸藕nego Bre偶niewa
hierarch贸w w zmursza艂ych gestatoriach
偶eby im si臋 zdawa艂o 偶e rz膮dz膮
wraz z nosicielami lektyk oczywista

kres ich g艂upoty w niebieskich migda艂ach
niebiesiech zdemencia艂ych starc贸w
i ich s艂ug majordomus贸w wszelkich
W贸jcik lepiej prawo zna od Safjana
inny dure艅 poucza Francuza o ich prawach

PiS-KEP-wyznawc贸w ewolucja wsteczna
czyni masakr臋 rozumu i kultury
ka偶d膮 bzdur臋 powiedz膮 w ka偶d膮 uwierz膮
byle ci z lektyk kiwali si臋 jeszcze
sztuczn膮 r臋k膮 g艂ow膮 a nawet kolanem

偶yj臋 jeszcze i 偶yj膮 艣wiadkowie Prawdy
ojcowie Polskiej Drogi Wolno艣ci ni膮 id膮
wiedz膮 jak by艂o z my艣leniem w zgodzie
prawd臋 poznaj膮 zdrow膮 wiar膮 i rozumem
wznosz膮 si臋 ponad i Logos kontempluj膮

PiS pos艂u偶y艂 si臋 religi膮 z KEP zgod膮
repolonizuje nas na si艂臋 jak rozbiorca
wrog膮 religi膮 wolnosci cz艂owieka-osoby
tak sie czuj臋 ja nawet katecheta
powo艂膮ny w stanie wojennym dla m艂odziezy

   (poniedzia艂ek, 16 grudnia 2019, g. 10.21)

***

NATURALNIE STARY

jestem naturalnie stary
to nie sprawa jedynie wieku
zacz臋艂a si臋 inna epoka inny 艣wiat
ja pozosta艂em w starym

nie n臋ci nowa literatura
ani dla mnie nowa kinematografia
mody na 偶ycie z reklamy
te偶 ju偶 zupe艂nie nie moje

za wszystko co by艂o dzi臋kuj臋
to moje niezniszczalne bogactwo
nawet umieraj膮c w my艣li dzi臋kuj臋
偶ycz膮c by m艂odzi kiedy艣 odkryli

(nd. 15 grud. 2019, g. 19.13) TU- Niezjednoczeni...PL

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz