wtorek, 7 grudnia 2010

List z przes艂aniem ojca Andrzeja Madeja, OMI, z Turkmenistanu/Kazachstanu, na Dzie艅 Modlitw za Ko艣ci贸艂 na Wschodzie

Kochany Jozefie, drodzy Przyjaciele,

Spe艂niam pro艣b臋 i odpowiadam na wasz list. Pisz臋 z Astany, stolicy Kazachstanu, w wigili臋 艣wi臋tego Aposto艂a Andrzeja. Oczekujemy tu kardynala Tarcisio Bertone, watyka艅skiego sekretarza stanu, wraz z relikwiami 艣wi臋tego Andrzeja Apostola, brata Piotra Apostola. Czcigodny gosc z Rzymu ma w imieniu papie偶a Benedykta XVI wr臋czy膰 ten dar chrzescijanom Azji - katolikom i prawoslawnym Kazachstanu!

Dziekuj臋 wam, 偶e pami臋tacie o ko艣ciele na Wschodzie, a takze dziekuj臋 za modlitwe za mnie, odkupionego przez Jezusa grzesznika.

Oto moje przeslanie dla was, kochani:

"W kazdorazowym wyznaniu wiary wychwalamy Boga Stw贸rc臋 i Zbawc臋"


1. Wierz臋 w Boga Ojca Wszechmogacego Stworzyciela nieba i ziemi...

To bardzo wazne afirmowanie - B贸g mnie stworzy艂, nie ja sam siebie ...
B贸g mnie stworzy艂... to znaczy, 偶e tym samym, On sam nada艂 sens mojemu 偶yciu, stworzy艂 mnie m膮drze.
Nie jestem wi臋c uprawniony, nie moge, nie powinienem tego sensu nie przyjac, odrzuci膰 ten sens, przeinaczac, lub nadawac inny sen - NI呕 BOZY - swojemu zyciu i zyciu innych ludzi ...
Dlaczego o tym wam pisz臋?
Dlaczego, 偶e dzi艣 jest du偶o znakow niezgody z Bogiem, w postaci nieakceptacji swego zycia z takim sensem jaki mu nada艂 sam Pan B贸g... niezgoda, owo "NIE" – nie b臋d臋 偶y艂 tak, jak chce B贸g, nie b臋d臋 akceptowa艂 Jego woli – jest niczym innym, jak niepos艂usze艅stwem wobec Stw贸rcy, pochodn膮 owego pierwszego niepos艂usze艅stwa naszych rodzic贸w Adama i Ewy w Raju.

Nezgoda na sw膮 p艂e膰, niezgoda na sw贸j wygl膮d, niepos艂usze艅stwo wobec 10 Bo偶ych Przyka偶a艅, brak szacunku dl a艣wi臋to艣ci, mi艂o艣ci i 偶ycia... 偶ycia od pocz臋cia a偶 do naturalnej smierci... - s膮 m贸wieniem Bogu "NIE", s膮 pr贸ba postawienia w miejsce Stw贸rcy samego sienie ...
Takie pr贸by sa podcinaniem korzeni naszego istnienia, s膮 pr贸ba samounicestwienia si臋 ...
S膮 zarazem "NIE" wobec cz艂owieka, a偶 po 艣mierc samob贸jcz膮 w艂膮cznie !

S膮 grzechem, za kt贸ry winni艣my Boga przeprasza膰 w swoim imieniu i w imieniu innych ludzi...

Jezus rodz膮c si臋 w Betlejem by艂 pos艂uszny Ojcu, zaakceptowa艂 wszystko, co sk艂ada si臋 na ludzkie 偶ycie. Wszystko... z wyjatkiem grzechu!


Chwa艂a Jezusowi - On jest wielkim, najwi臋kszym "TAK" wobec Boga, a tym samym wobec cz艂owieka.

W Chrystusowym "TAK"
Andrzej
Wasz brat

PS.
O konsekwencjach wiary w Boga Zbawiaj膮cego w nast臋pnym liscie.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz