pi膮tek, 18 marca 2011

Odwaga samodzielnego myslenia 1,2,3,4




1.
Spyta艂em Roberta, 呕yw膮 Ksi膮偶k臋 w Jeleniog贸rskiej bibliotece, jaki tytu艂 mi zaproponuje do dzisiejszego posta. W艂a艣nie taki.

Przeczyta艂m ju偶 "Chochlika z Czech". "Lesbijk臋", "Okiem Kubka", "Widz膮cego szcz膮tkowo", teraz wypo偶yczam "呕yda".

Bye, bye CU Later :)

2.
To by艂 tylko pocz膮tek rozmowy. Mam nadziej臋, 偶e rozpoczniemy wsp贸艂prac臋. Wzi膮艂em adres.

Pi艂em z kapitalnego "Kubka".

Zacz臋艂o sie juz na porannej Yodze. Orgazm mentalny - cz臋sto powtarza Estella. No bo nie mo偶na si臋 zbl偶y膰 do drugiego cz艂oweka i go dotkn膮膰, je艣li najpierw nie znajdzie si臋 siebie w sobie, swego w艂asnego "Ja".
O tym tak偶e sie zgad艂o z Robertem, t贸ry czyta wi臋cej i w臋cej wie i dzia艂a, ni偶 wiekszo艣膰 widz膮cych (ale nie w rozumeniu R.M.Rilke, "Ja wypatruj臋 drzewom drog臋 burz, co dr臋twote dni przeos艂y i w okna moje bij膮 na trwog臋. W przestrzeniach s艂ysz臋 rzeczy mow臋, kt贸rej bez przyjaciela znie艣膰 nie mog臋. Nie moge kocha膰 ich bez siostry").

Po wyj艣ciu z 偶ywej biblioteki by艂em wniebowzi臋ty.

3.
A teraz lepsza draka, musz臋 opanowa膰 dwa wiersze CKN (jeden po ang). Co艣 pamietam, reszt臋 musz臋 wy膰wiczy膰. Pora p贸藕na, zm臋czenie - mentalne - te偶.

4.
punkt 1-szy opublikowa艂em z jeleniog贸rskiej biblioteki.

1 komentarz:

  1. Poczyta艂am troch臋 o 偶ywej bibliotece. Obejrza艂am zdj臋cia z Jeleniej G贸ry. 艢wietny pomys艂. Ju偶 my艣l臋 jak go przenie艣膰 do Strach贸wki.

    OdpowiedzUsu艅