czwartek, 22 września 2011

"Zło dobrem zwyciężaj"


Trudno mi się zebrać do kolejnego tekstu, a może tylko redakcji. Na tekst do Łącznika potrzebuję półtora dnia. Pół, na wyczajenie tematu i jakieś pomysły, dzień na wykonanie. Na pisanie schodzi trzy godziny, z okładem, jeśli nie idzie. Potem parę godzin na odparowanie.

Mam notatki z wczoraj i z przedwczoraj, ale poczekają. Wczoraj nie tylko sześć lekcji mnie wyczerpało. Jeszcze bardziej telefon i wizyta na policji.
Za wkład w rozwój Strachówki anonimowi oskarżyciele chcą mnie i Grażynę pozbawić pracy. Najpierw hakerskim atakiem (kto ma takie zdolne dzieci?) skasowali mojego bloga na republika.pl w symbolicznym dniu 5 grudnia, kiedy skończyła się 16-letnia epoka Kazimierza Łapki. Pozostała za nim zacofana gmina i zatrute środowisko społeczne. Oni prawdy boją się, jak albinos słońca. Nie skończyła się też gra o wpływy. Tworzą się nowe alianse, nie mniej toksyczne. Jedni walczą o władzę, inni milczeniem im na to pozwalają. Zło staje się zuchwałe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz