czwartek, 22 wrze艣nia 2011

"Z艂o dobrem zwyci臋偶aj"


Trudno mi si臋 zebra膰 do kolejnego tekstu, a mo偶e tylko redakcji. Na tekst do 艁膮cznika potrzebuj臋 p贸艂tora dnia. P贸艂, na wyczajenie tematu i jakie艣 pomys艂y, dzie艅 na wykonanie. Na pisanie schodzi trzy godziny, z ok艂adem, je艣li nie idzie. Potem par臋 godzin na odparowanie.

Mam notatki z wczoraj i z przedwczoraj, ale poczekaj膮. Wczoraj nie tylko sze艣膰 lekcji mnie wyczerpa艂o. Jeszcze bardziej telefon i wizyta na policji.
Za wk艂ad w rozw贸j Strach贸wki anonimowi oskar偶yciele chc膮 mnie i Gra偶yn臋 pozbawi膰 pracy. Najpierw hakerskim atakiem (kto ma takie zdolne dzieci?) skasowali mojego bloga na republika.pl w symbolicznym dniu 5 grudnia, kiedy sko艅czy艂a si臋 16-letnia epoka Kazimierza 艁apki. Pozosta艂a za nim zacofana gmina i zatrute 艣rodowisko spo艂eczne. Oni prawdy boj膮 si臋, jak albinos s艂o艅ca. Nie sko艅czy艂a si臋 te偶 gra o wp艂ywy. Tworz膮 si臋 nowe alianse, nie mniej toksyczne. Jedni walcz膮 o w艂adz臋, inni milczeniem im na to pozwalaj膮. Z艂o staje si臋 zuchwa艂e.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz