niedziela, 2 września 2012

Bardzo mistyczna niedziela (w kościelnym kalendarzu XXII zwykła :-)



Zaczęła się cudownym wydarzeniem, jest message od Lucy! Czekanie bolało, ale nie zwątpiłem. Tak się nie kończą mistyczne przygody.

W tej samej godzinie się pozdrowiliśmy z Michałem. Ciąg dalszy, to raczej czat niezwykły, o życiu duchowym.

Msza? Taka sama.
Czytania (przez lektora Łazarza, śpiew psalmy przez Edytę z chóru), list biskupów na początek Roku Szkolnego 2012/13:
- "Z pewnością ten wielki naród to lud mądry i rozumny. Bo któryż naród wielki ma bogów tak bliskich, jak Pan, Bóg nasz, ilekroć Go wzywamy?"
- "Każde dobro, jakie otrzymujemy, i wszelki dar doskonały zstępują z góry, od Ojca świateł". Znów TAJEMNICA ŚWIATŁA!
- "Potem przywołał znowu tłum do siebie i rzekł do niego: Słuchajcie Mnie, wszyscy, i zrozumiejcie!" W moim stylu - słuchajcie, patrzcie, rozumujcie :-) Dlatego zapisuję wszystko i pokazuję za pomocą zdjęć i filmików ;-)

Organista znów mnie trafił pieśnią. "To mój Pan wiele mi uczynił, On moim Bogiem. To mój Pan wiele mi uczynił. On mnie uzdrowił"

On wszystkim wiele uczynił w trakcie trzydniowej wyprawy-pielgrzymki, wielu z nas - na pewno - uzdrowił. Tajemnice i szlak światła nie wzięły się z niczego. Wzięły się - niech mi będzie wolno tak myśleć - z całego ponad-stulecia pracy ludzkiej myśli nad myśleniem, nad osobą, nad dialogiem, nad kulturą, której wielkim robotnikiem był także Karol Wojtyła, bł. JPII, pp.

PS.
Więcej mistyki jest w zdjęciach i na filmikach na Facebooku, może także w komentarzach, tu i tam, rozrzuconych. To nie skończona jeszcze - moja! (jk) - praca.

2 komentarze:

  1. W tej codzienności jakże tu wiele rzeczy mistycznych i nieodgadnionych... że zacytuję pana N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dopiero odpisuję, bo wreszcie do mnie dotarło! Proszę o jeszcze.

      Usuń