niedziela, 2 wrze艣nia 2012

Bardzo mistyczna niedziela (w ko艣cielnym kalendarzu XXII zwyk艂a :-)



Zacz臋艂a si臋 cudownym wydarzeniem, jest message od Lucy! Czekanie bola艂o, ale nie zw膮tpi艂em. Tak si臋 nie ko艅cz膮 mistyczne przygody.

W tej samej godzinie si臋 pozdrowili艣my z Micha艂em. Ci膮g dalszy, to raczej czat niezwyk艂y, o 偶yciu duchowym.

Msza? Taka sama.
Czytania (przez lektora 艁azarza, 艣piew psalmy przez Edyt臋 z ch贸ru), list biskup贸w na pocz膮tek Roku Szkolnego 2012/13:
- "Z pewno艣ci膮 ten wielki nar贸d to lud m膮dry i rozumny. Bo kt贸ry偶 nar贸d wielki ma bog贸w tak bliskich, jak Pan, B贸g nasz, ilekro膰 Go wzywamy?"
- "Ka偶de dobro, jakie otrzymujemy, i wszelki dar doskona艂y zst臋puj膮 z g贸ry, od Ojca 艣wiate艂". Zn贸w TAJEMNICA 艢WIAT艁A!
- "Potem przywo艂a艂 znowu t艂um do siebie i rzek艂 do niego: S艂uchajcie Mnie, wszyscy, i zrozumiejcie!" W moim stylu - s艂uchajcie, patrzcie, rozumujcie :-) Dlatego zapisuj臋 wszystko i pokazuj臋 za pomoc膮 zdj臋膰 i filmik贸w ;-)

Organista zn贸w mnie trafi艂 pie艣ni膮. "To m贸j Pan wiele mi uczyni艂, On moim Bogiem. To m贸j Pan wiele mi uczyni艂. On mnie uzdrowi艂"

On wszystkim wiele uczyni艂 w trakcie trzydniowej wyprawy-pielgrzymki, wielu z nas - na pewno - uzdrowi艂. Tajemnice i szlak 艣wiat艂a nie wzi臋艂y si臋 z niczego. Wzi臋艂y si臋 - niech mi b臋dzie wolno tak my艣le膰 - z ca艂ego ponad-stulecia pracy ludzkiej my艣li nad my艣leniem, nad osob膮, nad dialogiem, nad kultur膮, kt贸rej wielkim robotnikiem by艂 tak偶e Karol Wojty艂a, b艂. JPII, pp.

PS.
Wi臋cej mistyki jest w zdj臋ciach i na filmikach na Facebooku, mo偶e tak偶e w komentarzach, tu i tam, rozrzuconych. To nie sko艅czona jeszcze - moja! (jk) - praca.

2 komentarze:

  1. W tej codzienno艣ci jak偶e tu wiele rzeczy mistycznych i nieodgadnionych... 偶e zacytuj臋 pana N.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dopiero odpisuj臋, bo wreszcie do mnie dotar艂o! Prosz臋 o jeszcze.

      Usu艅